Saturday, December 24, 2011

Starting And The End

Assalamualaikum w.r.t. Time passes damn fast, I didn't realize it :( Few more days, it will be year 2012. But Alhamdullilah, my life lately full of joy and happines. Maybe this is the silver lining after various allegations that I have beenthrough. Walapun ianya teruk hingga hampir melumpuhkan semangat saya namun saya berjaya bangkit dari mimpi buruk itu. What a nightmare :) Terlalu banyak yang hendak disampaikan, pengalaman di kampus, di tempat praktikal dan kehidupan lately :) Okay 1st, saya nak share few stories bout my life in the campus before. Sucks story actually but well I've to write it down here sebab if I do keep it inside me and not let it go saya rasa until the end pun saya rasa tak senang hati. At least saya boleh lepaskan segalanya disini. Here in my blog :) 



My first semester je dah suck, saya hilang focus sebab saya tak suka akan course yang diberi kepada saya then saya banyak main-main dari belajar, after final baru saya sedar dan saya admit semuanya dah terlambat masa tu. Then after masuk 2nd sem baru saya start focus on study and keep myself alone. After class, back to room keeping myself alone but ada pula muncul gossip liar dari mereka (teman sekelas) yang mengatakan saya dipulaukan kerana sombong. Sampai stress saya dibuat, then berlakulah peristiwa hitam where my handphone, camera, broadband plus money hilang semasa saya tidur in my own room :( Peristiwa tu berterusan till sem ke 4. 3rd sem I lost my acer lappie plus broadband then 4th sem again I lost dell lappie and broadband. Sangat strees dan saya tahu my EVIL FUCKER classmate who did it :( Then on the 4th sem also all my BOY classmate attack me in my room kononnya tak puas hati dan paling sakit hati this guy name as acap buat fitnah. He such a jerk ! Habis lebam my body coz of them. How suck my life kat campus. Gonna continue tomorrow, gonna go out chillaxing with friend. 

No comments:

Post a Comment